Інноваційна освітня діяльність передбачає розвиток творчого потенціалу учасників навчально-виховного процесу, зміни у способі їх діяльності та стилі мислення.
Сьогодні актуальними є питання педагогічного пошуку ефективних шляхів самореалізації особистості педагога і учня.
В навчальному закладі розроблений план впровадження інноваційних технологій з урахуванням компетентності учасників інноваційної діяльності щодо реалізації нововведень, який передбачає використання комп`ютерних технологій в навчально-виховній і управлінській діяльності , технології організації індивідуального навчання, впровадження проектних технологій і інтерактивного навчання.
З метою забезпечення функціонування інноваційного простору «Харківський Коледж», була організована творча група викладачів та майстрів виробничого навчання , які впроваджують інноваційні педагогічні технології в навчально-виховний процес.
Мета :
- підвищення професійної майстерності викладачів, майстрів виробничого навчання, вихователів;
- покращення якості і результативності навчально-виховного процесу;
- розвиток і розповсюдження інноваційного педагогічного досвіду в області впровадження освітніх технологій.
Задачі:
- формування позивних мотивів, потреби педпрацівників займатися науково- дослідницькою роботою, забезпечення умов для реалізації їх творчого потенціалу;
- апробація та розповсюдження інноваційних педагогічних технологій;
- розвиток професіоналізму педпрацівників. Конструювання нових форм педагогічної діяльності.